وام یک میلیون تومانی کرونا

حجت الاسلام حسن روحانی امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت گفت: محاسبه‌ای که شده حاکی از این است که باید به یک سوم جامعه برای چهارماه یک بسته کمک معیشتی ارائه دهیم که این موضوع را شنبه در ستاد ملی کرونا تصویب خواهیم کرد. رئیس‌جمهور ادامه داد: افرادی که مشمول این کمک خواهند شد در آذر، دی، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض دریافت خواهند کرد. همچنین وام یک‌میلیونی هم برای همین خانواده‌ها که ۱۰ میلیون خانواده را شامل می‌شود در نظر گرفته می‌شود، شبیه وام یک‌میلیونی که قبلاً‌ داده شد، امّا این بار نه برای همه یارانه بگیرها،‌ بلکه فقط برای برای ده میلیون خانواده.

یک بام و دو هوای دولت درباره یارانه معیشتی

 

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور هم سه شنبه گفته بود که «باید تدبیر لازم برای کمک به آسیب دیدگان اقتصادی و اجتماعی ناشی از کرونا نظیر بیکاری و مسائل معیشتی اتخاذ شود. امروز پیش از این مراسم در جلسه ستاد اقتصادی دولت که به ریاست رییس جمهور برگزار شد به دنبال راهکارهایی بودیم تا در این شرایط سخت تحریم و محدودیت ها بتوانیم به اقشار نیازمند کمک های معیشتی انجام دهیم».

این اظهارات روحانی و جهانگیری درمورد اعطای اعانه یا کمک معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر در حالی است که نوبخت ۲۶آبان‌ماه در جوابیه‌ای به اظهارات قالیباف گفته بود که «امروز مردم ایران به جای اعانه و یارانه از مدیران خود رفع تحریم و برداشتن زانوی زور از گلوی اقتصاد ایران را با حفظ عزت‌ملی طلب می کنند. مردم ما هنوز به خاطر دارند که با رفع تحریم می‌شود سال‌ها شاهد تثبیت نرخ ارز، تورم یک رقمی و رشد دو رقمی بود».

رئیس مجلس در صحن علنی مجلس گفته بود که «تصمیمات ما در حوزۀ مسکن، بورس، ترخیص کالاهای اساسی از گمرک، سیاست‌های پولی و بانکی، نظام بودجه ریزی، اختصاصِ ارز ترجیحی، سوداگری‌ها در بازار ارز، طلا و خودرو، بی تفاوتی نسبت به گرانی‌ها و رها کردن بازار و بی توجهی به تولید ملی، به پاستور و بهارستان و باب همایون و میرداماد ارتباط دارد نه به جورجیا و میشیگان و آریزونا».

همه اینها در حالی است که چند روز پیش عباسعلی کدخدایی در مصاحبه ای با بخش خبری سیما رسما گفت چون دولت اعلام کرده نمی‌تواند منبع تامین مالی مشخصی برای این یارانه اعلام کند، طرح مشکل اصل ۷۵ پیدا کرده و در شورای نگهبان تایید نشده است.

حال دیروز و امروز جهانگیری و روحانی با اعلام خبر اعطای یارانه معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر باید پاسخگوی پارادوکسی باشند که افکار عمومی با آن مواجه شده است.

پیشنهاد می شود: با ۱۰۰ یا ۱۲۰ هزار تومان یارانه چه چیزی می توان خرید؟

وام یک میلیونی کرونا

 

دولت علاوه بر کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی یک وام حمایتی یک میلیون تومانی هم درنظر گرفته است. الته هنوز جزئیات این وام مشخص نیست. اما احتمالا این وام هم مانند وام یک میلیون تومانی است که در ابتدای شیوع کرونا به سرپرستان خانوارهایی که یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی دریافت می کردند پداخت شد.

وام یک میلیون تومانی مذکور به صورت اقساط از مبلغ یارانه ماهانه سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کردند، کسر شد که این کسری همچنان نیز ادامه دارد.

اکنون همتی رئیس کل بانک مرکزی از پرداخت وام یک میلیون تومانی دیگری خبر داده است که به نظر می رسد دایره شمول آن به وسعت وام یک میلیون تومانی قبل نیست.

 

شرط بانک مرکزی برای پرداخت وام یک میلیون تومانی

 

همتی گفته که اگر دولت مابه‌التفاوت سود از ۱۲ درصد تا سود چهار درصد قرض‌الحسنه (هشت درصد) را متقبل شود این تسهیلات پرداخت خواهد شد.

 

وام یک میلیونی به کارگران پرداخت می شود؟

 

بنا به اعلام ایرانا این وام برای ۱۰ میلیون نفر که حقوق دولتی نداشته و فاقد حقوق ثابت هستند پرداخت خواهد شد. به این ترتیب به نظر می رسد این وام به کارگران نیز که حقوق ثابت دارند تعلق نخواهد گرفت.

در مورد این که این افراد چگونه شناسایی می شوند و چگونه باید برای دریافت این وام اقدام کنند، توضیحی در یادداشت رئیس کل بانک مرکزی نیست و متقاضیان واجد شرایط باید در انتظار اطلاع رسانی های بعدی باشند.

 

اقساط و نحوه پرداخت وام یک ملیون تومانی یارانه چگونه است؟

 

هنوز جزئیات وام یک میلیون تومانی کرونا اعلام نشده اما با توجه به اینکه دولت پیشتر و در اردیبهشت یک مرتبه وام ک میلیون تومانی مخصوص کرونا را پرداخت کرده بود مبلغ قسط آن وام ۳۵ هزار تومان و در نهایت طی ۳۰ ماه با سود مجموع حدود ۵۲ هزار تومان برای هر خانواده تسویه می‌شود.

منبع نوشته: شایانیوز


یارانه 100 هزار تومانی کرونا


شایانیوز- بدین ترتیب به اطلاع می رساند که رئیس جمهور جناب آقای حسن روحانی اظهار داشته اند که روند پرداخت و اعطای بسته جدید معیشتی در دستور کار قرار گرفته است. قرار است تا در ماه های آذر ، دی ، بهمن و اسفند به مشموین این طرح بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی اعطا شود. در ادامه این متن برای کسب اطلاعات بیشتر با مادر شایانیوز همراه باشید

بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی جذید چیست؟؟

همانطور که اشاره کردیم بدین ترتیب به اطلاع می رساند که رئیس جمهور جناب آقای حسن روحانی اظهار داشته اند که روند پرداخت و اعطای بسته جدید معیشتی در دستور کار قرار گرفته است. قرار است تا در ماه های آذر ، دی ، بهمن و اسفند به مشموین این طرح بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی اعطا شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه به یک سوم جامعه برای چهار ماه یک بسته کمک معیشتی اعطا خواهد شد، گفت: افرادی که مشمول این کمک خواهند شد در ماه آذر ، دی ، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

ماجرای بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی چیست؟

در حالی که روز های گذشته خبر هایی مبنی بر اعطای یارانه جدید ۱۲۰ هزار تومانی به گوش می رسید، امروز چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ نیز خبر هایی حاکی از اعطای بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی جدید شنیده می شود. اما داستان و ماجرای بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی جدید چیست؟

 حسن روحانی رئیس جمهور امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: با اجرای تعطیلات فشار اقتصادی به مردم زیاد می ‌شود، امروز کسانی که حقوق ثابت نمی ‌گیرند مشکل دارند. وی با بیان اینکه به یک سوم جامعه برای چهار ماه یک بسته کمک معیشتی اعطا خواهد شد، گفت: افرادی که مشمول این کمک خواهند شد در ماه آذر ، دی ، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

روحانی اظهار کرد: دستورالعمل ‌ها و مصوبات در ارتباط با طرح جامع که ابلاغ شده، حکم قانون دارد و همه کشور باید این مقررات را اجرا کنند. رئیس جمهور با بیان اینکه به سبب اوج گیری کرونا در کشور در آستانه مرحله جدیدی از مسئولیت‌ پذیری ‌های اجتماعی قرار داریم، اظهار کرد: البته همه ما می‌ دانیم که تعطیلی ‌ها و اعمال محدودیت ‌های شدید، راه حل اصلی مشکل کرونا نیست، مشکل کرونا صرفا از طریق تغییر سبک زندگی حل خواهد شد.

 

جزئیات پرداخت بسته معیشتی صد هزار تومانی

 

روحانی در جلسه هیئت دولت امروز در ادامه صحبت های خویش در خصوص اعطای بسته جدید معیشتی صد هزار تومانی افزود: اگر مردم سبک زندگی خودشان را همراه با اجرای پروتکل ‌های بهداشتی، فاصله ‌های فیزیکی، عدم رفت و آمد های خانوادگی و عدم حضور در مراسم عزا و شادی و مناسک دینی و مذهبی و ملی، تغییر ندهند، با وجود تعطیلی ها، وضعیت شیوع کرونا به همین صورت ادامه می یابد و تغییر چندانی نخواهد کرد.

پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت امروز ۲۸ آبان ۹۹

رئیس جمهور تصریح کرد: تعطیلی تنها به عنوان یک اعلام هشدار شدید به جامعه و برای این است که همه به یک انضباط دقیق اجتماعی برگردیم و این انضباط دقیق اجتماعی راه اصلی مقابله با کرونا است.

روحانی با اشاره به آماری که نشان می ‌دهد ۵۱ درصد موارد ابتلا به بیماری کرونا در نتیجه رفت و آمد های خانوادگی ایجاد شده است، گفت: اگر در دو هفته ‌ای که تعطیل و محدودیت ‌های شدید برقرار می ‌شود، رفت و آمد های خانوادگی هم بیشتر شود، رقم ۵۱ درصد به ۶۰ درصد نیز خواهد رسید.

رئیس جمهور اظهار کرد: در این شرایط همه ما و حتی آن اقلیتی که متاسفانه دستورالعمل ‌ها را رعایت نمی‌ کنند، باید به این درک مشترک برسیم که این بیماری تا پایان امسال و حتی ممکن است سال آینده هم باشد و تنها راه مصون سازی، اجرای دقیق پروتکل ‌های بهداشتی است.

 

بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی به خاطر تعطیلی دو هفته ای

 

روحانی همچنین این تعطیلی ها را ایجاد یک فضای تنفسی برای کادر درمان دانست و گفت: طی ۹ ماه گذشته کادر درمانی کشور به طور شبانه روز در حال تلاش و تحت فشار هستند و حتما باید چند هفته‌ ای فضای جدیدی برایشان به وجود بیاید تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس جمهور افزود: ما امروز در کرونا از لحاظ تجهیزات و تخت های بیمارستانی آنچنان در فشار نیستیم، اما کادر درمان کشور تحت فشار است و این تعطیلات برای این است که یک فرصتی را برای تجدید قوای کادر درمان فراهم کنیم و مردم هم احساس کنند که خطر جدی است.

روحانی رسیدن آمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا به روزانه حدود ۵۰۰ نفر را یک هشدار بزرگ برای همه دانست و تاکید کرد: همه باید کمک کنیم تا این برنامه جامع به خوبی و با قوت اجرا شود و مردم، نیرو های انتظامی، بسیج، گروه های ناظر ما و همه باید دست به دست هم بدهند.

رئیس جمهور تصریح کرد: از شنبه آینده در مناطق قرمز تمام جلسات در تمام قوا، شرکت ‌های دولتی و غیر دولتی، نباید بالا ی۱۵ نفر باشد و این دستورالعمل و چارچوبی است که وزارت بهداشت و درمان تدوین کرده، در قرارگاه عملیاتی بررسی و در ستاد ملی کرونا تصویب شده است.

 

بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی دولت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

 

شاید برای شما نیز سوال باشد که بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی دولت به چه کسانی تعلق می گیرد؟ در خصوص پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که با توجه به تعطیلی دو هفته ای مشغال و احتمال آسیب دیدن مالی اقشار مختلف جامعه پیش بینی می شود که بسته حمایتی و معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی دولت به اقشار ضعیف جامعه اعطا شود.

بنابراین می توان اذعان داشت که ممکن است تمامی افرادی که مشمول دریافت یارانه ۴۵ هزار تومانی هستند ، مشمول دریافت بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی نیز باشند. به هر ترتیب برای دریافت جزئیات بیشتر در خصوص بسته معیشتی صد هزار تومانی باید منتظر اخبار بعدی در این خصوص باشیم.

بسته حمایتی دولت ( بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی ) کی واریز می شود؟

 

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم رئیس جمهور با بیان اینکه به یک سوم جامعه برای چهار ماه یک بسته کمک معیشتی اعطا خواهد شد، گفت: افرادی که مشمول این کمک خواهند شد در ماه آذر ، دی ، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد. 

این خبر مربوط به جلسه هیئت دولت امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ۹۹ می باشد و با توجه به این که روحانی اظهار داشته است که این بسته حمایتی در ماه های آذر ، دی ، بهمن و اسفند اعطا خواهد شد، انتظار می رود که بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی جدید در هفنه های اول آذر ماه واریز شود. اما به هر ترتیب برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آخرین جزئیات پرداخت بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی دولت با ما در شایانیوز همراه باشید.

منبع نوشته: شایانیوز

قیمت خودرو امروز سه شنبه 27 آبان 99

شایانیوز– همانطور که می دانید خودرو ها امروزه یکی از انواع محبوب تکنولوژی محسوب می شوند. علی رغم افزایش شاخص آلودگی هوا و آسیب های زیست محیطی ، همچنان بسیاری از افراد علاقه دارند تا خودروی شخصی خود را داشته باشند. در کشور ما نیز بسیاری از شرکت ها همچون ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و غیره اقدام به تولید و یا مونتاژ انواع خودرو ها می کنند. در این مقاله برای آشنایی با قیمت روز انواع خودرو ( ایران خودرو ، سایپا ، مدیران خودرو و بهمن خودرو ) در امروز سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ با ما همراه باشید.

بر اساس مشاهدات میدانی می توان اذعان داشت که افزایش قیمت خودرو در بازار ایران علی رغم اجرای طرح های پیش فروش خودرو به منظور کنترل قیمت در بازار همچنان ادامه دارد. و طرح‌ های پیش فروش خودرو ساز ‌های بزرگ تاثیری در توقف قیمت خودرو نداشته است. با توجه به این قانون که خودرو سازان می ‌توانند هر سه ماه قیمت خودرو را افزایش دهند باید منتظر ماند تا قیمت خودرو ‌ها روز به روز بالاتر روند. قیمت روز خودرو‌ های سایپا و ایران خودرو امروز سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ را در زیر مشاهده کنید.

قیمت روز ایران خودرو امروز سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹

 

نام خودروقیمت بازار به تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲۲۱۱,۰۰۰,۰۰۰
رانا ۹۹۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس۲۸۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا lx۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵۲۸۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار۲۷۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس سال۲۲۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس دوگانه۲۶۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس اتومات ۳۹۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس تیوفایو۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX۲۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ GLX ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ SLX۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ دوگانه۲۰۷,۰۰۰,۰۰۰
هایما s۷ توربو ۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما S۵ توربو۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت آریسان۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای۳۱۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتومات۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ صندوقدار۴۶۳,۰۰۰,۰۰۰
سمند lx۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند ef۷ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند ef۷ دوگانه ۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن elx۲۵۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا معمولی با رینگ۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۰۸۱,۰۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اچ سی کراس با رینگ ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر e۲ ۳۵۷,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر اتومات ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سوزوکی گراندویتارا ۱,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت روز خودرو های سایپا امروز سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹

 

نام خودروقیمت بازار به تومان
چانگان۵۲۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا ۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا ex دنده ای ۱۵۳,۰۰۰,۰۰۰
نیسان دوگانه ساده رادیال۲۴۷,۵۰۰,۰۰۰
وانت نیسان تک سوز ۲۳۷,۰۰۰,۰۰۰
نیسان تک ساده۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد آپشنال۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت نیسان دیزلی۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
سراتو ۲.۰ اتومات۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پارس تندر۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰ 
ساندرو اتومات۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساندرو استپ وی۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۱۱۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۲ ۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۱۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰
 پراید ۱۵۱۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۱ با رینگ فولادی۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
آریو اتوماتیک۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ با رینگ۱۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ پلاس۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق آپشنال۱۴۲,۰۰۰,۰۰۰
کوئیک دنده ای۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کوئیک R دنده ای۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰

قیمت خودرو های بهمن خودرو امروز سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹

 

نام خودروقیمت بازار به تومان
مزدا ۳ ۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت کارا تک کابین۲۱۷,۰۰۰,۰۰۰
وانت کاپرا ۵۹۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت کارا دو کابین۲۲۷,۰۰۰,۰۰۰
جک اس ۵ اتومات۷۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک j۴ اتومات۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
هاوال h۲ ۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک اس ۳ اتومات۵۴۵,۰۰۰,۰۰۰
بسترن b۳۰ ۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰


منبع نوشته: https://shayanews.com/56510/prices-of-car-27-08-1399/

فیت امیر تتلو و مهراد جم

امین فردین خبرنگار پرحاشیه که ان روزها آتش بیار اینستاگرام شده در لایو اینستاگرامی پیشنهاد داد امیر تتلو و مهراد جم با هم فیت بدهند.  امین فردین در لایو اینستاگرام با دنیا جهانبخت و مهراد جم پیشنهاد داد که مهراد با امیر تتلو فیت بدهد که دنیا گفت در کارها مهراد دخالت نمی کند. 

برای مشاهده لایو اینستاگرام فیت امیر تتلو و مهراد جم اینجا کلیک کنید. 

زن بی چهره ایران ؛ ماجرای اسید پاشی چیست؟

معصومه عطایی  به عنوان یک بانوی موفق شناخته شده است و آوازه نامش به عنوان فردی که حتی یک  فاجعه  هم نتوانست او را از پا در آورد و از زندگی ناامید کند،آوازه بلندی است.​ نابینایی برای کسی که قریب به سی سال بینایی داشته است،چیزی فراتر از یک  فاجعه  است.حادثه ای است که حتی اگر زندگی فرد را فلج و او را خانه نشین کند،کسی به آن فرد خرده نمی گیرد.اما معصومه عطایی،قهرمان زندگی خودش شد و حالا به نابینایان دیگر هم آموزش های مختلف می دهد و کمک می کند.

اختلاف زن و شوهری معصومه عطایی

سردرددل معصومه که باز می شود،حرفش را از اختلافات خود با همسرش آغاز می کند.همان اختلافاتی که باعث ریشه کردن  کینه  در دل پدرشوهر معصومه شد و این  فاجعه  را به بار آورد.

معصومه می گوید:«سال ۸۷ بعد از شش سال زندگی مشترک،در حالی که پسرم تنها دو سال و نیم داشت،تصمیم به جدایی از همسرم گرفتم.ما با شناخت کمی از هم،ازدواج کرده بودیم و بعد از گذشتن مدت کوتاهی از زندگی مشترکمان،بر سر مسائل جزئی و پیش پا افتاده بحثمان می شد.بارها پیش آمده بود که همسرم روی من دست بلند کرده بود.حتی چند بار از او شکایت کردم و با تعهد او بار دیگر سر خانه و زندگی ام برگشته بودم.با خودم فکر می کردم که شاید بچه دار شدن،اوضاع زندگی ام را بهتر کند اما نه تنها بهتر نشد که بدتر هم شد.همسرم چندین بار به من خیانت کرده بود و خودش این موضوع را به من می گفت.اگر اعتراض می کردم باز هم کارمان به  دعوا  و  کتک  کشیده می شد.هر بار که از او  کتک  می خوردم چنان ناامیدی به من دست می داد که باعث شد چند بار دست به خودکشی بزنم.»

همه این ها باعث شد معصومه اقدام به جدایی از همسرش کند.او مهریه اش را اجرا گذاشت و همسرش را به زندان انداخت.بعد هم شرط گذاشت در صورت توافق همسرش با طلاق،مهریه اش را می بخشد:«به جلسات مشاوره زیادی رفته بودیم.همسرم می گفت با  طلاق  مخالف است و می گفت من را دوست دارد.اما علاقه او یک دوست داشتن بیمارگونه بود.من نمی خواستم به جهنمی که او برایم ساخته بود برگردم.برای همین  طلاق  گرفتم و  حضانت  پسرم را هم گرفتم.»

برای مشاهده خبر کامل اینجا کلیک کنید.