گزارش بورس امروز دوشنبه 26 آبان 99

شایانیوز- همانطور که می دانید در روز های اخیر بازار بورس وعیت بدی را گذراند و روز های متوالی شاهد قرمز پوشی نماد های بورس بودیم. اما امروز با گذشتن چند روز از انتخابات آمریکا و کم شدن تب و تاب و هیجانات کاربران به نظر می رسد، بورس وضعیت بهتری دارد. بسیاری از افراد فعال و یا علاقه مند به فعالیت در بازار بورس مایلند تا گزارش بورس امروز را بررسی کرده تا بدانند بورس امروز چه شد؟ لازم است اشاره کنیم که شاخص کل بورس روز یکشنبه مورخ ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹ در نهایت با افزایش ۹۷۱۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۳۶۷ واحدی آرام گرفت. امروز دوشنبه مورخ ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۹ بورس چه شد؟ در ادامه برای اطلاع از گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ با ما همراه باشید. 

گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹

 

همانطور که گفته شد در این مقاله قصد داریم با ارائه گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ به پاسخخ سوال بورس امروز چه شد؟ بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید. شاخص کل بورس روز یکشنبه مورخ ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹ در نهایت با افزایش ۹۷۱۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۳۶۷ واحدی آرام گرفت. امروز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۹ برای سومین روز متوالی بورس سبز بسته شد.

پیشنهاد می شود: حذف سفارش فروش سهام عدالت

ارزش معاملات خرد به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان در بورس رسید. این ارزش معاملات در یک ماه گذشته بی سابقه بوده است. البته با افزایش فشار عرضه در نهایت شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم. امروز دوشنبه مورخ ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۹ با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ ای سعادت آباد با ما همراه باشید. 

از این که تا پایان مقاله گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. توجه داشته باشید که این مقاله به صورت لحطه ای در حال تکمیل می باشد. بنابراین پیشنهاد می شود برای اطلاع از گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ بعد از پایان ساعات معاملات امروز نیز با ما باشید.

پیشنهاد می شود: ارزش صندوق پالایشی یکم امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹


منبع نوشته" https://shayanews.com/56360/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3-%d8%a7%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b2-26-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d9%86-99/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد