پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 19 آذر 99

شایانیوز- در خصوص وشعیت بازار بورس امروز سه شنبه ۱۸ آذ ر۹۹ باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که بازار سرمایه امروز نیز مانند دیروز متعادل بازگشایی شد. در دقایل اولیه بازگشایی شاخص به میزان ۵۰۰ واحد رشد داشت. اما رفته رفته از حجم تقاضا کاسته و میزان عرضه شدت گرفت. و در پایان شاخص را به میزان ۵ هزار و ۵۰۰ واحد نسبت به روز گذشته پایین آورد. در ادامه این مقاله به پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه ۱۹ آذر ماه ۹۹ می پردزایم. با ما همراه باشید.

شاخص کل بورس امروز ۱۸ آذر

 

  • شاخص کل بازار بورس امروز: ۱ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۳۷۴ واحد = ۵۵۱۸-
  • شاخص هم وزن : با رشد ۱۶۷۹ واحدی به ۴۴۴,۴۱۵ رسید.
  • ارزش معاملات: ۱۳۹,۶۱۶.۴۰۶B
  • حجم معاملات: ۱۴.۴۲۵B
  • نماد هایی که بیشترین کاهش را داشتند: پدرخش، غنوش، خزامیا، وسمرکز، زبینا
  • نماد هایی که بیشترین افزایش را داشتند: فروس، فملی، غبهنوش، حسینا و قصفها

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه ۱۹ آذر ماه ۹۹

 

همانطور که اشاره کردیم بازار بورس امروز متعادل بازگشایی شد اما در اواسط ساعات معاملاتی نوسانی گشت و شاخصی که در ابتدا مثبت پیش رفت ناگهان با ۲۰ هزار واحد منفی به کانال ۱ میلیون ۴۹۰ هزار واحدی بازگشت و رفته رفته این میزان به ۵ هزار واحد کاهش یافت.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه وضعیت بازار بورس امروز را طبیعی می دانند و رشد مجددا شاخص در ساعات پایانی را بازگشایی فملی با ۱۲ درصد مثبت پش از افزایش سرمایه ۹۷ درصدی می دانند و از سوی دیگر انتشار عرضه اولیه جدید را مقصر افت اخیر شاخص می دانند. از این رو با توجه به وضعیت امروز بازار و روند معاملات در بازار امروز سه شنبه ۱۸ آذر در خصوص پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۹ آذر ۹۹ انتظار می رود که وضعیت بازار بورس فردا چهارشنبه ۱۹ آذر ماه ۹۹ نیز کمی نوسانی باشد.

منبع نوشته: شایانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد